Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Taas kutsuu kotimainen taikamaailma – Trine 6: Together in Time paljastui

06.06.2026 - 09:19, Niko Lähteenmäki

Valve vahvistaa: Steam Machine ja Steam Frame julkaistaan kesän aikana

05.06.2026 - 10:46, Jaakko Herranen

Steam Machine, Valve, peli, uutinen, peliuutinen, Steam Frame

Tomb Raider: Legacy of Atlantis viivästyy ensi vuoteen

04.06.2026 - 15:19, Niko Lähteenmäki

LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight –
Bruce Waynen elämä ja teot

04.06.2026 - 14:42, Petri Leskinen

Seksiä ja suolenpätkiä Until Dawn 2:n ensimmäisellä trailerilla

04.06.2026 - 14:41, Jaakko Herranen

Until Dawn 2

Remedyn Control Resonant täydentää ruuhkaista pelisyksyä – uusi tarinatraileri julkaistiin

03.06.2026 - 17:01, Jaakko Herranen

Control, Control Resonant, peli, uutinen, peliuutinen

Seuraava God of War -peli tuuppaa Kratoksen syrjään protagonistin paikalta – reilusti pelikuvaa ja haastatteluja julki

03.06.2026 - 09:48, Jaakko Herranen

peli, uutinen, peliuutinen, god of war, god of war laufey

Parhaat legendat kerrotaan yhä uudestaan – Rayman Legends Untold paljastui

03.06.2026 - 09:17, Niko Lähteenmäki

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Tuuletin on myynnissä tuolla virallisella sivulla: https://retroremake.co/products/superstation%E1%B5%92%E2%81%BF%E1%B5%89-active-cooling-add-on Ihan mielenkiintoinen video, ehkä tuo laite tosiaan kaipaa vähän kehitystä vielä. Eipä tässä ki...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 12 sekuntia sitten
  • Yllättävän halpa tuo ultimate edition jos se nyt pitää paikkaansa. Useimpien pelien ultimate editionit, jos sellaisia peleissä on, on yleensä 120€-130€ niin tämähän on suorastaan halpa! Varmaan omalla kohdalla lähtee tuo ultimate osto...
    -- Grand Theft Auto VI, MarcheM, 25 minuuttia sitten
  • Konsoleista tekee konsoleita myös muut asiat kuin useiden kauppapaikkojen puute. Suljettuun järjestelmään on hieman hankalampi saada sisään haittaohjelmia. Pelit toimivat oletuksena, ilman että tarvitsee pohtia että hajottiko edellinen laitte...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 53 minuuttia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 1 tunti sitten
  • Sitten vielä kaikki 28 loppua pitää tietenkin nähdä. Toki siihen suosittelen opasta koska se ei ole niin helppoa muuten.
    -- Viimeksi pelatut pelit, HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Pelailin demon tuossa läpi. Pitkään piti miettiä, että olisiko hankkimisen arvoinen, mutta lopulta kallistuin laittamaan tilauksen VPD:ltä sisään. Sellainen kiva kesäpeli pelailtavaksi mökillä. Vei jotenkin yksinkertaisempaan aikaan. Tais...
    -- The Adventures of Elliot: The Millennium Tales, VanDamScum, 1 tunti sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 2 tuntia sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...